Za vikend održana rekreativna biciklistička vožnja do Obrenovca
Svakako da je najupečatlјivije bilo obraćanje čika Žike, najstarijeg bicikliste, koji je posle vožnje nakratko pozdravio ostale bicikliste i ponovo seo na svoj bicikl kako bi na vreme stigao da odgleda Tur.
Trasu koja je vodila od Trga Republike, Kolarčevom, ulicom Kralja Milana, Kneza Miloša, preko Mostarske petlje, Bulevara vojvode Mišića i Ade Ciganlije, starim Obrenovačkim drumom, preko Ostružnice, Umke, Bariča, mostom preko Kolubare, preko kružnog toka do desnog skretanja za izletište Zabran, koje je ujedno i cilj, biciklisti su prešli za 110 minuta. Nakon vožnje, biciklisti su učestvovali i u debati na otvorenom, da bi se organizovano, istim putem vratili nazad.
Inače, UNDP Srbija, Sekretarijat za saobraćaj grada Beograda, Ministarstvo energetike, razvoja i zaštite životne sredine Republike Srbije i Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, već skoro dve godine sprovode projekat „Podrška održivom saobraćaju u Beogradu“ sa ciljem da se poboljša infrastruktura upravljanja saobraćajem i podrži ekološki održiv razvoj Beograda.
Tokom debate nakon vožnje do Obrenovca, najavljeno je i postavljanje signalizacije do nekoliko izletišta u okolini Beograda do kojih najčešće vikendimaodlaze biciklisti.
Rezultati dosadašnjih istraživanja pokazali su da je u Beogradu vožnja bicikla popularna rekreativna aktivnost, ali da samo mali procenat građana koristi bicikl kao prevozno sredstvo. Studenti i zaposleni retko voze bicikl, a kao najčešće prepreke u korišćenju bicikla kao glavnog prevoznog sredstva, ističu bezbednost u saobraćaju i nedostatak biciklističkih staza.