Poziv Srpskim vozačima za rad u kampu Svetske federacije
Prelazni rok je još uvek u toku, traje do 15. decembra, novina za sada nema. Ipak, vest koja je obradovala čelnike BSS, svakako i srpske klubove i vozače je poziv, zvanično pismo koje je na adresu Saveza uputila Svetska biciklistička federacija. Naime, kao i prethodnih godina i ove predstavnici UCI žele da pruže priliku srpskim takmičarima da borave, treniraju, napreduju u kampu Federacije u Iglu kraj Lozane:
– Dobili smo poziv od UCI za šest vozača, tri muška i tri ženska za kamp koji bi bio početkom februara 2017. godine. Uslov za kandidate je da su godišta 1998, 1999 i 2000.i da imaju dobre rezultate koji bi im bili i glavna preporuka. Ovo je prva godina da su pozvali i dame što je lepa stvar. U toku je prepiska sa klubovima, da vidimo ko može, kako stoje stvari. Ovaj kamp u februaru je probni, zapravo filter za dalji odabir ne samo naših vozača već svih koji su pozvani iz Evrope, sveta – objašnjava selektor drumaša Radomir Pavlović.
Podseća Pavlović da je upravo u ovom kampu boravio reprezentativac
Srbije, sada vozač slovenačke Adrie Dušan Rajović, i kao junior i kao mlađi senior. A ove godine, ukazala se šansa u prvom krugu za njih šestoro:
– Mi smo dobili upitnike koji se odnose na juniore i prvu godinu seniora. Nema tajni, za sada su u igri Veljko Stojnić (1999), Đorđe Đurić (2000), Ognjen Ilić (1998) ili čak i Dušan Veselinović (1999). Zanimljivo je da sam ja prošle godine predložio i Jelenu Erić, ali tada nisu imali sluha za žene. E sada je stvar drugačija, tako da imamo šansu da predložimo Ivanu Vilim (1999) i Janu Jolović (1998). To su naši kandidati, ali videćemo ko će proći taj tzv. eliminacioni krug u Lozani. Imamo vozače iz Sombora, Aranđelovca, Beograda, Kragujevca – pojasnio je sve selektor Pavlović.
JAKI KRITERIJUMI ZA ULAZAK U TIM
Pričao je Pavlović o kriterijumu za ulazak u UCI kamp, a koliko zapravo zemalja dobija poziv?
– Uglavnom se pozivi upućuju zemljama u kojima biciklizam i nije baš toliko razvijen a ima prostora i postoje talentovani vozači. Oko 30, 40 zemalja sa Starog kontinenta i iz sveta konkurišu. Potom poslednji filter do maja kada kreće rad, svodi se na osam do deset vozača koji su konačni i koji će voziti za taj tim. Recimo, ove godine pripreme će umesto do juna, trajati do septembra, a rad tih vozača pratiće se u naredne tri godine.
Izvor: Biciklistički savez Srbije