Giant javno izazvao Specialized na društvenim mrežama

/ 04.06.2013
Odmah posle objavljivanja vesti da je Specialized otvorio sopstveni vazdušni tunel, Giant je odgovorio "peckanjem" na društvenim mrežama. Marketinški trik ili zavist?

Odmah posle objavljivanja vesti da je Specialized otvorio sopstveni vazdušni tunel, njihov konkurent Giant, ponudio je izazov. „Čestitke na lepom vazdušnom tunelu“, Giant je napisao na fejsbuk profilu Specializeda. Uz to su dodali „Šta mislite o tome da izvedete pravi test prihvatanjem našeg izazova da u tunelu tesitrate naš Propel Advanced SL 0 naspram vašeg Venge S-Works Di2 ?

Giant je nedavno izbacio svoj Propel bicikl, čiji je konkurent upravo Venge model, koji je izašao iz Specialized radionice.

Ni posle nedelju dana Specialized nije odgovorio na poziv Gianta.

Propel Advanced SL 0 Giant

Direktor marketinga u Giantu, Endru Juskaitis naveo je da je Giant bio iznenađen, baš kao i svi ostali otvaranjem novog vazdušnog tunela Specialized. „S jedne strane hteli smo da im čestitamo. S druge strane, ipak smo i mi uradili svoj domaći zadatak na našem Propel modelu. Prilično smo sigurni da možemo da ih pobedimo u skoro svakoj situaciji kada dođe do upoređivanja aerodinamičnosti. Mislili smo da bi bilo zabavno da ih izazovemo i dajavnost bude uključena u izazov“.

Specialized nije odgovorio ne samo na fejsbuku, već ne upućuje komentare na ovu nesvakidašnju situaciju ni novinarima.

specialized-sworks-venge-2012-frame-2_1

„Možda nisu sigurni u svoj vazdušni tunel, možda nisu sigurni u svoj proizvod. Ili možda jednostavno ne žele da budemo u njihovoj fabrici, što mogu da razumem“, nastavlja direktor marketinga Gianta Juskaitis i dodaje: „Ali mi smo ih pozvali javno i oni su se povukli pred svima“.

U svakom slučaju, nesvakidašnja rasprava dva velika proizvođača bicikala i dva velika konkurenta. Ipak, jedino se vrede rezultati na stazi, nikakva peckanja preko društvenih mreža ili slični izazovi.

Izvor: bikeradar.com

Danilo Ćurčić / Bajsologija.rs

Komentari