Capriolo proširuje svoju CPRO seriju bicikala
Kapriolo je već najavio da ponovo eksperimentiše sa karbonskim biciklima, nakon čega je prošle godine predstavio svoj prvi CPRO planinski bicikl, koji je nosio oznaku C9.7. Stavljanje brojnih oznaka na ovaj model bicikla je bila najava da Capriolo neće stati na ovaj model. Prvi bicikl CPRO C9.7 predstavio se kao bicikl veoma lepog dizajna sa pouzdanim komponentama i veoma pristupačnom cenom. U vrijeme kada su cijene bicikala divljale i vrtoglavo rasle, Capriolo je predstavio prvi konkurentski orijentisan CPRO karbonski bicikl, koji je kupcima bio dostupan po cijeni od 2.399,00 KM. Bicikl je došao sa karbonskim preformiranim ramom, pogonom 1k12, unutrašnjim kablovima, viljuškom koja se može zaključati i konusnom cevi za sedište/glavu. Ne treba isključiti ni Kenda skinvall gume, koje su prilično lepo zaokružile dizajn ovog bicikla.
„CPRO modeli predstavljaju najnoviju generaciju bicikala Capriolo. Nakon 26 godina rada, CPRO modeli su proslavili našu industriju bicikala i biciklističke opreme svojim inovativnim dizajnom i odličnim tehničkim karakteristikama. CPRO predstavlja unapređenu liniju bicikala Capriolo. Najnoviji Capriolo MTB modeli ističu se svojom neverovatnom izdržljivošću, dizajnirani za uzbudljive i bezbedne vožnje“, prokomentarisao je Capriolo.
Capriolo danas predstavlja nove modele, odnosno proširuje svoju CPRO ponudu na Gravel bicikle koji su sve popularniji, a Capriolo je odlučio da im da oznake G 9.4 i G 9.6. Naravno, to nije sve, pored gravel bicikala, CPRO serija sada uključuje brdske bicikle sa dvostrukim vešanjem, kao i hardtail bicikle koji dolaze sa aluminijumskim ramom. Važno je reći da samo bicikl CPRO C9.7 dolazi sa karbonskim okvirom, dok svi ostali modeli iz CPRO serije dolaze sa aluminijumskim 6061 ramovima. Ostaje nejasno da li će CPRO aluminijumski hardtail bicikli zameniti Capriolo Level seriju, koja se ranije smatrala najjačom ponudom u Capriolo seriji bicikala.
Iz ove ponude je vidljivo da aluminijumski hardtail modeli dolaze sa oznakama: AL-PHA 9.7; AL-PHA 9.6; AL-PHA 9.5; AL-PHA 9.4 i AL-RO 9.7. U ovom trenutku ne znamo tačno šta ove oznake predstavljaju, ali ono što možemo zaključiti je da AL označava aluminijumski ram, a brojne oznake predstavljaju kvalitet opreme koja dolazi na biciklu. Iz karakteristika na biciklima vidimo da veće, brojne oznake predstavljaju bicikle sa bogatijom opremom, tako da model 9.7 dolazi kao najjači model u toj seriji, dok model 9.4 dolazi sa nešto lošijom opremom. Oznake PHA i RO su nam u ovom trenutku nejasne.
Što se tiče planinskih bicikala sa duplim ogibljenjem, imamo modele AL-GO 9.7 i AL-MO 9.7. Oba modela imaju gotovo identičnu opremu, gde dolaze sa aluminijumskim ramom, unutrašnjom instalacijom kablova, pokretnom cevi sedišta, 1×12 pogonskim sistemom, a jedina razlika je položaj zadnjeg vešanja, odnosno geometrija bicikla. Za AL-GO 9.7 se kaže da je bicikl sa enduro geometrijom, dok AL-MO 9.7 dolazi kao bicikl sa Race geometrijom.
Konačno, u ponudi su i dva ženska hartail modela koja dolaze sa oznakama AL-EVE 7.7 i AL-EVE 7.5. Kao i kod gore pomenutih hardtailova orijentisanih na muškarce, ženski modeli dolaze sa aluminijumskim ramovima, koji uključuju, naravno, savijenu gornju cev. Oba modela dolaze sa unutrašnjim kablovima, viljuškom sa opcijom zaključavanja upravljača i točkovima od 27,5 inča. Jedina razlika kod ova dva modela je u opremi, gde model 7.7 uključuje bolju opremu i pogon 1×12, dok model 7.5 dolazi sa pogonom 2×10 i zanemarljivo slabijom grupom delova.
Što se tiče težine, najlakši bicikl iz CPRO serije je karbonski 9.7 model, koji dolazi sa 12 kg, dok je najteži bicikl, naravno, bicikl sa dvostrukim vešanjem, model AL-MO 9.7, koji teži 16,9 kg.
Capriolo ima svoje distributere u 9 zemalja, a novi CPRO modeli trebalo bi da se nađu na policama prodavnica početkom sezone 2023. Verujemo da ćemo neke od modela dobiti na testiranje, pa ćemo moći da donesemo više informacija, a do tada možete pratiti društvene mreže Aleksandra Romana, koji je Capriolo ambasador i vozi CPRO C9.7 karbonski bicikl .
Izvor: bikemagazin.info Foto: bikemagazin.info