Problemi niških biciklista

Kako javljaju Južne vesti, dok se sve veći broj Evropljana okreće biciklu kao osnovnom sredstvu prevoza po gradu, Nišlije se i dalje suočavaju sa nedovoljim brojem biciklističkih staza, njihovom lošom povezanošću i malim brojem češljeva za vezivanje bicikala.

Kako prenose Južne vesti, postojeće biciklističke staze u Nišu, poput one ka Niškoj Banji, duž Somborskog ili Bulevara Medijana i Bulevara Nemanjića često su zakrčene parkiranim automobilima.

Zbog toga sve veći broj biciklista vozi kolovozom. Posledica toga je ugrožena bezbednost biciklista, upozorava predsednik Sportskog kluba “Oksidžen” Srđan Nonić.

– Neverovatno je koliko vozači automobila ne obraćaju pažnju na bicikliste i koliko su česte nezgode – kaže Nonić.

10

Kao jedno od rešenja on predlaže model koji je primenjen u Kraljevu, gde je duž već postojećih ulica isprekidanim linijama obeležena biciklistička traka.

Čini se da je došlo vreme da i drugi gradovi Srbije, a ne samo Beograd, Novi Sad i od pre nekoliko meseci Vršac, dobiju svoju Kritičnu masu.

Denmark-Copenhagen-211

Bicikliranje u gradovima i mestima Srbije se na mala vrata vraća u svakodnevnicu ali infrastruktura sporije prati povećanje broja dvotočkaša na ulicama. Biće nam zadovoljstvo da jednog dana na ovim stranicama pišemo o niškoj Kritičnoj masi i o borbi niških biciklista i biciklistkinja za svoje mesto na ulicama.

Bajsologija.rs

Komentari