Podeljene nagrade u „Samo ne autom“ izazovu

, / 30.09.2018
U subotu 29.9.2018 godine u okviru Climate diplomacy week na Adi Ciganilji dodeljene su nagrade kompanijama koje su pobedile u "Samo ne autom" izazovu održanom tokom Evropske nedelje mobilnosti.

U konkurenciji kompanija sa najvećim brojem kilometara pređenih biciklom i peške pobedile su Elektro mreže Srbije, a drugo i treće mesto zauzele su kompanije Emric i Telekom Srbija.


U kategoriji kompanija sa najvećim brojem učesnika (74) pobedio je Schneider electric DM, koji je ujedno imao i takmičara sa najvećim brojem pređenih kilometara, Miljko Miljković je biciklom presao 220,2 km dok je Hemofarm Vršac AD imao takmičarku Milenu Sobotović koja je naviše kilometara prešla peške 112,1 km.


Nagrade za takmičare obezbedila je prodavnica Moj bicikl.

Komentari
  • Hemofarm Vršac AD imao takmičarku koja je naviše kilometara prešla peške
    Da li sam ja umislio ili ste za ovu osobu negde pisali da je prešla peške put od 75km za 5 sati?